5 Tips about ماگ حرارتی You Can Use Today

Wiki Article

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین

ماگ سرامیکی دوام زیادی دارد و تا مدت ها می توان از آن استفاده کرد. این نوع ماگ ها در رنگ، سبک و مدل های مختلفی وجود دارند و برخلاف ماگ های دیگر می توان با خیال راحت در ماشین ظرفشویی شست وشو داد.

درصورت تمایل برای ثبت سفارش و راهنمایی بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط بر قرار نمایید.

ماگ سرامیکی افرا توس طرح « یلدا شب رسیدن به درک خوشبختی های کوچک است »

سلام .‌ بخ جهت اینکه عکس با طول و عرض لیوان منطبق در بیاد

یکی از انواع ماگ جادویی جذاب مدل سخن‌گو هستش. ماگ جادویی سخن‌گو با یه بارکد یا موج صوتی ضبط شده، یه کادویی خیلی جذاب برای افرادیه که دوسشون دارین.

واقعا خیلی ازتون ممنونم خیلی بهتر از اون چیزی بود که فکر می کردم

بررسی برخی نکات به شما کمک میکند انتخاب صحیحی و دقیقی در خرید خود داشته باشید و هزینه ای که برای محصول مورد نظر پرداخت میکنید ارزشش را داشته باشد.

خانهخانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهفلاسک، کلمن و ماگماگ حرارتی هیتردار لیوان هیتردار تراول ماگ سرامیکی

ماگ های حرارتی نیز مانند سایر لیوان ها در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند. زیرا که اصلی ترین دلیل جذابیت آنها مواد و جوهر لوکو دای این ماگ ها می باشد. از این جهت می توان این قابلیت را بر روی انواع و اقسام ماگ ها نظیر ماگ های استوانه ای، چند وجهی و یا فنجان های کوچک اعمال نمود.

انتخاب طرح ماگ یا لیوان حرارتی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و میتوانید بر اساس علایق خود طرح و مدل آن را انتخاب کنید، اما اگر طرح‌‌های موجود در بازار را نمی‌‌پسندید و یا می‌‌خواهید طرحی مخصوص به خودتان را داشته باشید ??????? ????? میتوانید طرحی از تصویر خودتان یا مناظری که به آن علاقه دارید را سفارش دهید، چرا که امکان چاپ طرح دلخواه بر روی ماگ حرارتی وجود دارد.

به دلیل اینکه ماگ های حرارتی در هنگام تغییرات دمایی تصاویر مختلفی را به نمایش می گذارند، از آنها به عنوان ماگ های جادویی نیز نام برده می شود. جنس بدنه این ماگ ها از سرامیک است، اما جوهری که برای رنگ آمیزی آنها مورد استفاده قرار گرفته است، با جوهر سایر ماگ ها تفاوت اساسی دارد.

جنس عایق حرارتی تراول ماگ ها معمولا از استیل ضد زنگ، پلاستیک عایق یا شیشه دو جداره می باشد. برخی از ماگ ها نیز دارای دسته یا هولدر می باشند که برای جابه جایی یا حمل آسانتر مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه چاپ و تبلیغات افراتوس این ماگ ها را در دو مدل ویژه دسته قلبی و داخل رنگی هم عرضه می کند که تصاویر آنرا در ذیل مشاهده می فرمایید.

Report this wiki page